Lelki súlyok

Az embert lehúzzák a lelki súlyok! Az, hogy ez hogyan jelenik meg testi szinten... Hogyan megszabadulni a kínzó lelki és testi fájdalmaktól?

Friss topikok

  • cohen: Mennyit nyom a lélek súlya? Hatalmas lelke van – mondják a túl jószívű emberekre De vajon tén... (2007.11.06. 11:58) Lelki súlyok igen is vannak!

Jegyezd meg ezt az oldalt

HTML

Az én pillanatnyi lelki súlyom

2008.05.08. 09:10 hiaklo

Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek...

Nem szoktam mostanában sokat netezni, mert annyira "meredek" dolgok történnek azóta amióta ilyen lelki dolgokkal kezdtem foglalkozni....
Én "kevertem fel a trutyit"?
Lehetséges...
Mert amikor az ember takarítani akar...az első ránézésre amikor belefog, még nagyobb a kupi mint annakelőtte...
Amitől elkezdtem a nagy levegőket kapkodni...az a tavaly tavasszal lejátszódott "drogos-pszihiátria-verés" szituáció ...
Sajnos most tavasszal kb.ugyanabban az időszakban "kiújultak" a dolgok...
Ami eladható volt...az eltűnt...ha szóvátettem...randalírozás...vert szét mindent, nagykéssel fenyegetőzött...saját maga ellen és ellenem ... amikor megpóbáltam megakadályozni, hogy összedarabolja magát...felkapott mint egy pihét (75 KG) és úgy elhajított hogy végigreültem a folyosón és a nappaliban landoltam a nászasszony lábainál...

Embarassed ekkor éppen még vendégünk is volt...szegény szívbeteg nászasszonyom...halálra rémült....
Tegnap előtt a csillárt szakította le a plafonról, a nappali ajtaján levő üvegajtót verte szét... a gitárját meg rajtam...a kezem bedagadt...
Ekkor szépen nyugodtan azt mondtam, hogy no most már elég.... így itt az én lakásomban és életemben így nem mehet tovább...
ekkor elrohant...azóta nem tudom hol van...még az apjának sem jelentkezik...
Most már nagykorú...aggódom...és mégis mint egy kívülálló...szemlélem az eseményeket...teszem a dolgom...ahogy a szituáció hozza...de valahogy úgyérzem magam mint a számítógép amikor túl sok mindent követel tőle a program...



Egy barátnőm küldött nekem erre a szituációra egy kártyát

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelki-sulyproblemak.blog.hu/api/trackback/id/tr32459505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása